KAKO PORUČITI – Koraci u kupovini

Da biste kupovali putem našeg sajta nije neophodno da se registrujete, ali je preporučljivo kako biste ubrzali proces naručivanja i kako ne biste morali uvek ponovo da popunjavate sva polja. Takođe, sve kupovine registrovanih kupaca se beleže, pa ćete u jednom trenutku steći pravo na različite pogodnosti prilikom vaših budućih narudžbina.
1 korak – REGISTRACIJA
Registracija je brza i jednostavna, pritiskom na dugme „Registruj se“ koje se nalazi u gornjem desnom uglu na početnoj stranici. U prozoru koji vam se tada prikaže potrebno je da navedete: ime, prezime, detaljnu adresu (sa brojem sprata, stana, oznaku na interfonu…), poštanskim brojem i brojem mobilnog telefona (sve što će kurirskoj službi biti neophodno za uručenje poručene pošiljke), zatim svoju email adresu, lozinku, i potvrdu lozinke.
Otvoriće vam se početna stranica sajta, a kao potvrda uspešne registracije biće navedeno vaše ime pri vrhu svake stranice sajta. Ukoliko pristupate našem sajtu sa istog kompjutera, sistem će vas automatski prepoznati.
PAŽNJA – možete se na sajtu registrovati kao fizičko ili kao pravno lice. Ukoliko se registrujete kao pravno lice, obavezno nam dostavite PIB i matični broj, i druge neophodne identifikacione podatke kako bismo vam prilikom isporuke robe dostavili fakturu.
MOJ NALOG – Logovanje
Ukoliko želite da pristupite svom nalogu sa nekog drugog uređaja, biće potrebno da se prijavite (ulogujete). Pritiskom na dugme “Uloguj se“ otvara se prozor u koji je potrebno da unesete svoj e-mail i lozinku koju ste kreirali prilikom registracije. Nakon toga možete nastaviti sa svojom kupovinom.
Zaboravili ste svoju lozinku ?
Ukoliko ste zaboravili svoju lozinku popunite formular za novu lozinku kako bi vam nova lozinka bila poslata na email.
2 KORAK – Izbor proizvoda
Proizvodi su organizovani po kategorijama koje možete pregledati poput kataloga. Za svaki proizvod naveli smo naziv, ime proizvođača, funkciju proizvoda i sastav. Ukoliko uz proizvod postoji i „napomena“, molimo Vas da ja pažljivo pročitate. Napominjemo da je fotografija proizvoda data informativno i da ne možemo da garantujemo da potpuno verno prikazuje izgled proizvoda koji želite da naručite. Ukoliko imate nekih dodatnih pitanja o proizvodu, možete nas pozvati na br telefona 0112762373, ili nam napišete e-mail na adresu horeca@icofin.rs, svakim radnim danom od 8 do 16 časova.
Kada pronađete proizvod koji želite da naručite izaberite dugme „Dodaj u korpu“. Time ste proizvod ubacili u svoju korpu. Možete nastaviti sa pregledavanjem proizvoda, a u korpu možete dodati još proizvoda.
3 KORAK – Korpa
Kada ste završili sa stavljanjem proizvoda u korpu i želite da ih naručite, izaberite opciju „Korpa“. Na stranici „Korpa“ se prikazuju svi proizvodi koje ste do tada stavili u nju. U korpi možete navesti koliko komada jednog proizvoda želite da naručite ili ako ste se predomislili u vezi nekog od njih, proizvod možete ukloniti iz korpe. Korpa je početni korak u kreiranju narudžbenice. Ako želite i na ovom koraku se možete registrovati. Kada ste zadovoljni sadržajem svoje korpe, krenite dalje na sledeći korak.

4 KORAK – Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke
U ovom koraku je potrebno da navedete podatke o naručiocu ukoliko se prethodno već niste registrovali i adresu gde je potrebno paket isporučiti. Podaci o mestu isporuke su podaci o adresi na kojoj želite da pošiljka bude isporučena. Ovo vam omogućava da pošiljku primite na radnom mestu, ili da pošaljete poklon dragoj osobi. Ukoliko želite isporuku na adresu koja se razlikuje od adrese koju ste naveli u procesu registracije/poručivanja, molimo vas da kliknete na tu opciju i navedete osobu, i adresu za isporuku.
Molimo vas da sve podatke navedete što preciznije kako bi vas kuriri koji uručuju pošiljke što lakše pronašli. U slučaju neispravno unetih podataka, može doći do vraćanja vaše pošiljke i sporije isporuke.
5 KORAK – Način dostave i plaćanja
Naručene proizvode dostavljamo isključivo uz pomoć kurirskih službi City Express i Post Exprress, a plaćanje se vrši ili putem uplatnice (ebanking, uplata na šalteru), ili pouzećem.
Ukoliko vrednost vaše pošiljke prelazi iznos od 5.000 Rsd, a težina ne prelazi 2 kg, dostava je BESPLATNA za vas. Ukoliko težina prelazi 2 kg, cenu dostave pogledajte na sajtu Post Expressa na linku

http://www.postexpress.rs/struktura/lat/cenovnik/cenovnik-unutrasnji-saobracaj.asp

Ukoliko je vrednost poručene robe niža od 5.000 Rsd (sa PDVom), prilikom uručenja pošiljke biće vam naplaćeni i troškovi isporuke/dostave, i to 500 Rsd+PDV=600 RSD. Ovaj iznos će biti prikazan u potvrdi vaše porudžbine i na računu, i to je ukupan i konačan iznos koji plaćate.
Ako ste kao opciju plaćanja označili POUZEĆE, kompletan iznos naveden u računu ćete platiti kuriru prilikom isporuke pošiljke. Jako je važno da pripremite tačan iznos iz računa, time ćete puno olakšati i ubrzati isporuku.
Ako ste kao opciju plaćanja označili UPLATA NA RAČUN, tj.ukoliko ste odabrali plaćanje uplatnicom na šalteru banke ili preko vaše e-banking aplikacije, uplatu izvršite na sledeći način:

Primalac uplate: ICOFIN HO.RE.CA doo, DunavskaBB, 11060 Beograd

Šifra plaćanja :
¬ za gotovinsku uplatu na šalteru – 189
¬ Za e-banking – 289
Račun primaoca: 265-1740310002204-34

Poziv na broj: 50(broj porudžbenice)

6 KORAK – Pregled i potvrda narudžbenice
Na kraju, pre nego što potvrdite narudžbenicu, možete još jednom pogledati sve njene detalje: šta ste naručili, podatke o naručiocu, adresu isporuke, kolika je ukupna cena… Ukoliko se slažete sa narudžbenicom izaberite opciju „NAPLATI“ čime je ona kreirana. Automatski sa potvrdom narudžbenice na registrovani email vam se šalje pregled narudžbenice.